روزمره‌ي فلسطين

آهنگي از گروه انقلابي GRUP YORUM تركيه

براي شندين اين آهنگ بر روي لينك زير كليك كنيد

بادهاي داغ را به طرف من بفرستيد
پس از بهم تابيدن سيم ها
درون چشم هاي عاشق
براي من باشد
***
آبي قطرات باران
دشت ها و مراتع را به سبز بودن محكوم كنيد
تا قد برافرازد عشق
براي من يك توركو(1) بخوانيد
***
آينده‌ام مديد باشد و
سيم هاي خاردار نگاهدار من
تا اثبات كنند اشتياق‌ام را
و نگريند كودكان
***
كودكان نگريند
من حرف دارم
در كوچه‌هاي بيروت بكشيد مرا
هر صبح ساعت 5 مرا بكشيد
من حرف دارم
در كوچه‌هاي بيروت پرورش‌ام دهيد
--------------------------------------
1- توركو: ترانه‌هاي خلقي و توده‌اي به زبان تركي را توركو مي گويند.
***

Bana ılık rüzgarları gönderin
Tel örgüler ardına
Sevgilinin gözlerinde
Benim olsun
Yağmur damlaları mavisi
Yeşile mahkum edin bozkırı
Boy atsın sevda
Bana bir türkü söyleyin
Yarınlarıma uzansın
Tel örgüler ebem olsun
Doğursun hasretimi
Ağlamasın çocuklar
Çocuklar ağlamasın
Sözüm var
Beyrut sokaklarında öldürün beni
Her sabah saat beşte öldürün beni
Sözüm var
Beyrut sokaklarında yaşatın beni



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر